środa, 16 kwietnia 2014

About me

Cześć! Jestem prawie piętnastoletnią {23.04}, pełną energii i optymizmu dziewczyną ,która nazywa się Dominika.Interesuję się modą i fotografią.Jestem - jak to wszyscy określają bardzo drobniutka i niektórzy boją się nawet mnie dotknąć bo boją się, że coś mi zrobią.Nie przeszkadza mi to, ale wolałabym być trochę grubsza. Kocham jeść. Można powiedzieć, że jest to moje hobby oprócz tych co wymieniłam wcześniej. :) Moimi wadami jest to,że jestem strasznie leniwa. Potrafię leżeć cały dzień na łóżku i nic nie robić. Za to jestem bardzo pomocna i zabawna. Zdarza się, że potrafię rozśmieszyć moich przyjaciół do łez. Skoro już wspomniałam o przyjaciołach to oddałabym za nich życie. Są najważniejszymi osobami w moim malutkim życiu i nie wyobrażałabym sobie bez nich świata.
Moją inspiracją jest jedna z moich idolek - Ariana Grande.Jestem już Arianator odkąd pojawił się serial Victorious na Nickelodeon. Ari od razu mi przypadła do gustu. Uważam, że jest przepiekną i utalentowaną dziewczyną. Uwielbiam słuchać jej piosenek i coverów. Od razu wpadają w ucho. { kliknij tu aby posłuchać jednej z piosenek }. Jestem również Directioner. Stałam się nią w lato 2013. Chłopcy są moją podporą do życia. Gdy jest mi smutno włączam ich cudowne piosenki i odpływam. Najbardziej przy "You&I" ,"They Don't Know About Us" i " Story Of My Life ".Oprócz tego są na prawdę utalentowanymi chłopakami. Uwielbiam również Little Mix. Są ślicznymi dziewczynami z mega talentem. Zaczęłam się nimi interesować odkąd dowiedziałam się że, Zayn oświadczył się Perrie czyli jednej z wokalistek. Lubie też Miley i Katy. Moim największym marzeniem jest pojechać do Londynu. Kocham to miasto! Jest jednym z najpiękniejszych na świecie. :)
Mam nadzieję,że czegoś się o mnie dowiedzieliście.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz