czwartek, 8 maja 2014

Holidays is coming!

Hej Hej! Jak humorek? Wakacje coraz bliżej i naprawdę nie mogę się już ich doczekać. Pragnę wstawać o 10 i cały dzień leniuchować i nie martwić się, że muszę się uczyć na kartkówki. Został jeszcze tylko MAJ. Praktycznie czerwiec już się nie liczy, ponieważ będą wycieczki szkolne, różne wypady klasowe itp. Muszę też trochę poprawić fizykę, więc nie obraźcie się, jeżeli post będzie raz na tydzień. Na pewno w czerwcu będę pojawiać się co 2-3 dni!
Wakacyjne plany
W lipcu jadę do Warszawy do mojej kuzynki o, której pisałam posta. Nie wiem jeszcze na ile. Bardzo się cieszę z tego powodu. Na pewno zdam wam relację z tego wyjazdu.
Po Warszawie nie mam zbytnio jakiś planów na dalsze zagospodarowanie wakacyjnego czasu, więc myślę, że będą to wypady nad jakieś jeziorko, do miasta. Jakieś nocki u przyjaciółki. Planuję też we wakacje robić jakieś plenerowe sesje, więc mam nadzieje, że Wam się spodobają. :) Może moja kuzynka wpadnie do Torunia, więc ja ją odwiedzę a potem ona mnie.
A jakie są Wasze wakacyjne plany?  
Instagram: domsonx3

7 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana do LBA! http://saadejekk.blogspot.com/2014/05/projekt-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na wakacje nie mam żadnych planów :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie
    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wybieram się nad morze, czyli na drugi koniec Polski, odemnie. A potem do babci i do sanatorium. Myślę, że to będą udane wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najprawdopodobniej gdzieś do polski i do Chorwacji, chociaż mama woli gdzie indziej bo w sumie w Chorwacji byliśmy juz 9 razy :/
    http://nussy99.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. OO ! :D Fajnie, ze posty w czewcu beda co 2-3 dni :) Bede wpadala :*
    Ja w tym roku poprosilam rodzicow, zebysmy nie jechali na wakacje, bo rok temu bylam w Chorwacji ( polecam! rewelacja ! ) Plus mialam w tym roku remont w calym domu, ktory wynosil okolo 60 k...Ale tata poowiedzial, ze za rok mkoze pojedziemy do Włoch ! :D
    PS. Nagralabys moze filmik pytania i odpowiedzi ? :)
    Tinaa-Tinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam żadnych planów na wakacje. Myślę, że spędzę je głównie z rodziną i przyjaciółmi ;)

    Zapraszam, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj lub skomentuj.
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Plany na wakacje?Hmmm. Miałam ich dużo, ale główne się po prostu spiepszyły:( Niestety.
    Ogółem fajny blog i czekam na następny post.
    Zapraszam do mnie paulinqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń